Generalforsamling og fagkonferanse 2026

Publisert

|

Sist endret

NHO Sjøfart inviterer til Generalforsamling og fagkonferanse 10. juni

Vi møtes på Næringslivets hus, Majorstuen

Program for dagen:

Enkel servering fra kl. 1200

Fagkonferanse kl. 13–15

  • Ny maritim strategi, Fiskeri- og havminster, Marianne Sivertsen Næss
  • Norge og verden, Avdelingsdirektør Petter Tollefsen, NHOs internasjonale avdeling 
  • Nytt Maritimt AI-senter, Prosjektleder Eirik Selnæs Sivertsen, NTNU
  • HMS-arbeid i Equinor, VP Safety Per Gonsholt, Equinor

    Generalforsamling fra kl 1530. Formell innkalling sendes til medlemmene pr. e-post ihht. vedtektene.

    Middag hos Frenchie Frognerparken kl 1800 aperitiff fra kl 1730.